reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Neuschl

Tomáš Neuschl

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Rád si robím štatistické výskumy (najmä v Exceli) a možno by to pár ľudí mohlo zaujímať. Takisto vo voľnom čase cestujem a mama mi stále hovorí, že si mám založiť blog a písať o tom, ale ja si myslím, že to nikoho nebude zaujímať. Takže tento blog si zakladám aj preto, aby som jej dokázal, že mám pravdu, nikto to nebude čítať a ona mi už prestane tým píliť uši. Zoznam autorových rubrík:  wikiNezaradenéSúkromné

reklama

wiki

Keď vandalizmus je tolerovaný tak dlho, že sa až dostane do Gúglu

Tomáš Neuschl

Keď vandalizmus je tolerovaný tak dlho, že sa až dostane do Gúglu

Začalo sa to ešte v januári 2018. Bol som na Ukrajine. A chcel som navštíviť niektoré ich slávne zámky.

  • 17. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 291x
  • 0
Záhady vikipédie I.

Tomáš Neuschl

Záhady vikipédie I.

James Duckworth bol britský biznismen a poslanec. Ale čo to tu píšem, koho to vôbec zaujíma. Podstatné je, že v článku sa nachádza  jeho dobová fotografia:

  • 7. jún 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 185x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu